قانون پارک در خیابان یک طرفه

قانون پارک در خیابان یک طرفه

اگر به دنبال قانون پارک در خیابان یک طرفه هستید ، با ما اولین سامانه آزمون آیین نامه در ایران همراه باشید .

تابلو خیابان یک طرفه از تابلو های مسیر راهنمایی است که همه ی ما با آن مواجه شده ایم . اکثر افراد نحوه پارک در خیابان یک طرفه ذهن‌شان را به خود مشغول کرده است .

تابلو خیابان یکطرفه

تابلو خیابان یکطرفه

     

خیابان های یک طرفه را فقط به خاطر کم کردن ترافیک طراحی می کنند . با توجه به این که در خیابان یک طرفه تمامی وسایل نقلیه در یک جهت حرکت می کنند ، هیچ کمکی به کم شدن ترافیک یا افزایش سرعت نکرده .

طبق مطالعات انجام شده ، ساکنین محلی ناراحت هستند . آمار ها نشان می دهند برای پارک و یا تردد معمولا دچار مشکل می شوند و اینطور به نظر می رسد که دچار مشکل میشوند .

اما کارشناسان برای یک طرفه کردن مسیرها دلایل و اعتقادات خود را دارند . اینطور ادعا می شود که این مسائل تخصصی ، در کنترل ترافیک شهر ، به ویژه مراکز شهرها تاثیرات زیادی دارد .

تعریف خیابان یکطرفه

 خیابان یک طرفه خیابانی است که : ماشین ها فقط در یک جهت و همراستا می توانند حرکت کنند . جاده یک طرفه نیز چنین ویژگی را دارد . علائم و طراحی راه یک طرفه به شکلی می باشد که وسایل نقلیه در آن معبر در یک جهت عبور کنند . 

قانون پارک در خیابان یک طرفه چپ یا راست

خیلی از هنرجویان سوال می پرسند قانون پارک در خیابان یک طرفه چیست ؟ آیا باید در سمت چپ پارک کنند یا راست ؟

بعضی از رانندگان ، برای پارک کردن در خیابان یک طرفه ، دچار سردرگمی شده و به خاطر ترس از جریمه و تخلف، دچار مکثی طولانی می شوند ، اما ما در ادامه به شما خواهیم گفت برای پارک در خیابان یک طرفه ، چه کاری را انجام دهید .

بر اساس قانون درج شده در کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی در سمت راست خیابان یک طرفه باید پارک کرد.

پس خیلی دقت کنید در اکثر سوالات آزمون آیین نامه رانندگی سوال این است : در خیابان یک طرفه در کدام سمت نباید پارک کرد که گزینه سمت چپ می باشد .

با خوانندن این مقاله خیلی راحت می توانید به سوالات در این زمینه  پاسخ بدهید .

با ما بهترین نتایج را کسب کنید و پیشرفت کنید .

شاد و سلامت باشید .
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 1.3]

1 نظر

ناشناس
۱۴۰۳-۰۱-۱۳

سپاس خیلی خوب توضیح دادید

Leave a comment