استادان آموزشگاه رحیمی

( استاد محمدرضا خلعتبری )

از اونجایی که در آموزشگاه رحیمی احترام خاصی میان  همه ی اعضاء و مراجعه کنندگان برقرار است و صمیمیت قابل توجهی هم وجود دارد ؛ تمامی این موضوعات دست به دست هم داده  که آموزشگاه رحیمی در سطح به خصوصی  قرار بگیرد . به هر حال گواهینامه مدرک بسیار مهمی است که نقش اساسی در  زندگی ما دارد . با این وجود تصیم گرفتم با استادان این آموزشگاه مصاحبه ای داشته باشم . مصاحبمو با استاد محمدرضا خلعتبری یکی از استادای گل آموزشگاه شروع کردم . صحبت های زیادی با ایشون داشتم که مجموع صحبت ها رو براتون نوشتم .

سابقه کاری :

استاد محمدرضا خلعتبری متولد 1347/11/30 می‌باشند و از تاریخ 1393/02/13 در آموزشگاه رحیمی شروع به کار کرده اند . آقای خلعتبری 18 سال سابقه کار داره و کار خودشون رو از شهر زیبای تنکابن شروع کردن و 7 ساله که درآموزشگاه رحیمی مشغول به کار هستن .

تجربه تدریس :

من از ایشون خواستم یه صحبت کلی راجب شرایط شغلی و هنرجویان داشته باشند . با لبخندی که زده بودن در جواب به من گفتن :  من سابقه کاری بالایی دارم . به من ثابت شده که در کار آموزش رانندگی ، تجربه تا حدودی لازم است . بعضی وقتا تجربه بالا حوصله ی آدم رو از بین میبره . بعضی وقتا هم به آدم حوصله بیشتری میده . پس تجربه ملاک نیست و تا حدودی لازمه .

لازمه‌ی تدریس رانندگی :

به نظرم همه ی استادا باید روانشناسی این کار و بلد باشن . باید هنرجو رو شناخت ! خب خیلیا هستن شخصیت جدی دارن و علاقشون اینه که فضاام جدی باشه اما خیلیاام نه ؛ فضای خالی از شوخی رودوست ندارن .
استاد خلعتبری

استاد خلعتبری

انتظارات استاد خلعتبری :

من با همه گروه های سنی کلاس داشتم . معمولا گروه های پایین سنی که همان زمان 18 تا 20 سالگیه به دلیل داشتن شور و شوق رانندگی ، سطح یادگیری بالاتری هم دارن . مهم ترین توقع مربی از هنرجو احترامه که قطعا این موضوع دوطرفه است ، نحوه‌ی برخورد هنرجو و توجه به مفاهیم درسیه . موضوع دیگه ای که هست اینه که برای مثال اگر هنرجوها 12 جلسه با یک مربی هستند و آموزش رو از پایه و به صورت جامع و کامل با اون یادگرفتن و در انتها یک یا دوجلسه با مربی دیگری کلاس برداشتن ، زحمت مربی اول خودشون رو نادیده نگیرن .   آموزشگاه رحیمی همچنان مفتخر به همکاری با استاد خلعتبری است . برای اطلاع بیشتر درخصوص کلاسها با ما درتماس باشید : 02177400044 برای اطلاعات بیشتر در مورد دیگر اساتید کلیک کنید (استاد رضا روحی)
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 2]

Leave a comment