آموزشگاه تعلیم رانندگی

آموزشگاه تعلیم رانندگی رحیمی

آموزشگاه رانندگی رحیمی واقع درخیابان اول نیرو هوایی یکی از باحال ترین و بهترین آموزشگاه هایی است که من سراغ دارم . تاسیس این آموزشگاه بر میگردد به سال 1347 که توسط آقای محمد باقر رحیمی مدیریت می شده است .

ایده‌ی تاسیس آموزشگاه

وقتی که با ایشون صحبت کردم و ازشون پرسیدم که که چجوری جرقه ی تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی به ذهنتون رسید ؟ پاسخ جالب و ارزشمندی به من دادند . با لحن شیرینی گفتند : من اونموقع نوجوانی بودم که کارهای فنی انجام میدادم . مثل تعمیر ماشین ، آهنگری ماشین و کارهایی به این شکل . از خیلی ها میشنیدم که در کشور های خارجی دیدگاه مردمشون به رانندگی نسبت به مردم ایران فرق میکند . یعنی اهمیت بیشتری به قانون میدهند و نوع رانندگی خود را نشان دهنده شخصیت خود میبینند . بعد از سفر کردن به کشور های خارجی کم کم به این فکر رفتم که آموزشگاهی تاسیس کنم که با یک تیرچند نشان بزنم . هم خدمتی به جامعه کرده ام هم ارزش فرهنگ رانندگی در ایران را بالا میبرم . در نتیجه رانندگی بهتری حداقل از کسانی که از آموزشگاه من خارج میشوند خواهم دید . حرف ایشان قابل تحسین است . الحق که بعد از گذر این همه ، سال تلاش خود و پسرشان در همین زمینه است . این موضوع به وضوح در نتایج قبولی و رانندگی هنر آموز ها مشخص است .

پرسنل آموزشگاه رانندگی

آموزشگاه رحیمی از همان سال ها دارای احترام و پرسنل فوق العاده ای بوده و در گذشت سال ها نه تنها در محله خود بلکه در مناطق دیگر آوازه ی آن پیچیده است . پس از گذشت این همه سال همچنان در این آموزشگاه برو بیایی است و الان پسر آقای رحیمی یعنی آقای مهدی رحیمی مدیریت آموزشگاه را بر عهده دارد . احترامی که پرسنل این آموزشگاه برای مراجعه کنندگان قائل هستند ، واقعا قابل تحسین است . پرسنل در عین پیش بردن کارها فضایی راحت و صمیمی همراه با چاشنی شوخی و خنده ایجاد میکنند .

نکته ای قابل توجه 

یکی از موارد قابل توجه این آموزشگاه بخش مدیریت است . آنقدری با هنرجوها صمیمی رفتار میکند که اندک افرادی از مراجعه کنندگان هستند که آقای مهدی رحیمی را نشناسند . از مربیان که دیگه نگم . بس که با حوصله و صبور و با تجربه هستند و اینکه لبخند روی لبشان از بین نمیرود . نامدار بودن آموزشگاه رحیمی برمیگردد به مدیریت ، پرسنل و مربیان خوب آنجا . البته تا فراموش نکردم بگویم که نظم و انظبات آموزشگاه بسیار چشم گیر است . پیگیری سریع و صبورانه مسئولین آنجا و آرامشی که به شما انتقال داده میشود ؛ شمارا برای انجام کارتان راسخ تر میکند . روش کاری این آموزشگاه جای حرف و بحث نذاشته اخلاق و رفتارپرسنل که واقعا الگویی خوب برای دیگر مراکز دولتی است و زمانی که برای روند کاری هنر آموزها میگذارند و اهمیتی که برای زمان و وقت مراجعه کنندگان میگذارند به آنها دلگرمی میدهد و ارزش بسیاری دارد . ناگفته نماند که در پایان، کاری بی نقص و درست برای شما رقم میخورد .

اتفاقی که برای اولین بار رقم خورد

در سایت آموزشگاه رحیمی ، نمونه سوالاتی مربوط به آزمون آنلاین آیین نامه قرار داده اند که تمرین بسیار عالی است و آمادگی خوبی برای امتحان به ما میدهد . مهم تر از آن درباره این نمونه سوالات که 80% قبولی را به همراه دارند ، رایگان بودن آنها است . تنها با یک کلیک به منبع سوالات آزمون آیین نامه دسترسی پیدا کنید (نمونه سوالات آیین نامه رانندگی) تمامی مربیان این آموزشگاه دارای مدارک معتبر و تجربه کاری بالایی هستند که در سایت آموزشگاه مشخصات کامل آنها ذکر شده است . حتی سایت دارای نمودار قبولی هنرآموزها هم است . اینم آدرس سایت (www.udriver.ir ) "آدرس برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید : 02177400044 منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم . با آرزوی موفقیت وتندستی برای شما عزیزان . نویسنده : مهدیه جان‌نثاری
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

2 نظر

سعید
۱۴۰۰-۱۱-۲۰

پرسنل آموزشگاه خیلی مودب و مهربون هستن به خصوص خانم لطفی و جان نثار ازشون تقدیر کنین مربی ها هم یه راننده عالی از من درست کردن . در کل خییییییلی ممنون

خدیجه خراشادی زاده
۱۴۰۰-۰۶-۱۳

من با خانم اعرابی آموزش دیدم بسیار عالی بودن
خیلی صبور و آرام و بسیار نکات مهم و کلیدی رو آموزش دادن و اخلاق فوق العاده داشتند
بسیار ممنونم و به بقیه هم ایشون رو توصیه میکنم

Leave a comment