صدور گواهینامه

پیگیری صدور گواهینامه از اداره پست

میدونم وقتی آزمون رانندگی را قبول شدید دیگر هر روز منتظر این هستید که گواهینامه کی میرسد. هر بار کسی زنگ خانه را میزند انتظار مامور پست را دارید که گواهینامه رانندگی رو به شما بدهد.

همیشه گواهینامه بین 10 تا 20 روز برای فرد ارسال میشد ولی متاسفانه از مهر ماه 1400 به دلیل تحریم های صورت گرفته صدور گواهینامه بین 2 الی 3 ماه زمان نیاز دارد تا به دست شما برسد. خیلی از مردم حتی به شهرک آزمایش مراجعه کردند که افراد پاسخ دهنده همین موضوع را اعلام کردند و تنها راه این هست که از طریق تلفن 197 شکایت و گلایه خودتون رو اعلام کنید.

یادتان باشد کارت و شماره گواهینامه شما ظرف حداکثر 20 روز حاضر هست و شما دیگر دارای گواهینامه هستید؛ ولی اگر در خیابان پلیس جلوی شما را بگیرد احتمال جریمه شما به خاطر همراه نداشتن گواهینامه وجود دارد.

روند ارسال و بررسی صدور گواهینامه رانندگی از 10 تا ۴۰ روز طول می‌کشد. اگر دنبال پیگیری صدور گواهینامه رانندگی جدیدالصدور خود هستید زودتر از این زمان لازم به پیگیری نیست؛ مگر پیامکی براتون بیاد که اعلام کند نقص مدارک دارید. مراحل اولیه صدور گواهینامه را در زمان ثبت‌نام به شما اعلام کرده‌اند.(برای اطلاع از مراحل ثبت نام اینجا کلیک کنید.)

صدور گواهینامه

باز هم اگر دلتون راضی نشد، میتوانید با آموزشگاه رانندگی که ثبت نام کردید تماس بگیرید و به صورت تلفنی با دادن کد ملی، اطلاع پیدا کنید که روند صدور گواهینامه شما در چه مرحله ای هست؟

مراحل عبارتند از:

1:آیا ارسال شده به شهرک آزمایش برای صدور گواهینامه

2: آیا مرکز صدور گواهینامه پرونده شما رو بررسی کرده است؟

3:در صورت بررسی آیا نقص مدرک و یا مشکلی در پرونده وجود دارد؟ مثل نداشتن امضا کارشناس، مشخص نبودن اطلاعات شناسایی در مدارک و غیره

4:صدور گواهینامه تایید شده ولی به علت مشکلات چاپ صدور گواهینامه، هنوز چاپ نشده است.

5:گواهینامه چاپ میشود ولی به علت کمبود چیپ گواهینامه هنوز به پست ارسال نشده.

6:چاپ انجام میشود ولی هنوز پست صدور گواهینامه بارکد پستی نزده است.

7:بارکد پستی در سیستم ثبت، گواهینامه در پاکت قرار گرفته و تحویل اداره پست منطقه شما میشود.

8:به علت عدم حضور متقاضی صدور گواهینامه اولیه به اداره پست برگشت خورده است.

9: متقاضی صدور گواهینامه، گواهینامه خود را دریافت نموده است.

 

صدور گواهینامه

چطور از طریق تلفن پیگیر صدور گواهینامه شویم؟

با تماس با شماره تلفن  ۸۱۲۵۳۵۷۳ و ۸۱۲۵۳۵۶۱ می‌توانید در صورتی که بیش از 30 روز از قبولی در آزمون گذشته است، پیگیر صدور گواهینامه رانندگی با کد ملی شوید.

از طریق پلیس راهور پیگیر ارسال دیر هنگام گواهینامه بودیم و اطلاعات به شرح زیر است.

گواهینامه رانندگی کی صادر می شود؟

پاسخ سرهنگ رضایی کارشناس راهنمایی و رانندگی در مورد هنرآموزان قبولی در آزمون آیین نامه و آزمون رانندگی که پرونده آنان توسط آموزشگاه ارسال شده و منتظر صدور گواهینامه خود هستند:

زمان چاپ و ارسال گواهینامه رانندگی و تحویل درب منازل متقاضیان از تیرماه 1399 به چهار روز رسید که البته بنا به ارسال به موقع پست میباشد.

کارشناس صدور گواهینامه سرهنگ حسن رضایی مجد در گفت وگو با خبرگزاری های مختلف شماره تلفن‌های “‪ “۸۱۲۵۳۵۷۳و “‪ ” ۸۱۲۵۳۵۶۱را پاسخگوی  شهروندانی دانست که زمان صدور گواهینامه آنان بیشتر از این مدت است

رضایی مجد مهمترین علت  تاخیر در صدور گواهینامه را نقص کلی مدارک عنوان کرد و گفت : متقاضیان می‌توانند در تماس با این شماره تلفن‌ها و اعلام کد ملی نسبت به پیگیری مراحل صدور گواهینامه خود اقدام نمایند.

هنوز گواهینامه رانندگی خود را دریافت نکردید؟ علت های مختلف را در زیر برای شما شرح می دهیم.

1:مدارک توسط آموزشگاه دیر ارسال میشود به دلیل قطع بودن سیستم صدور گواهینامه، هنرآموز بدهکار بوده و بدهی را تسویه نکرده

2:شلوغی بیش از حد قبولی باعث ترافیک صدور گواهینامه شده

3:به دلیل محدودیت واردات کارت گواهینامه و چیپ موجود روی گواهینامه به دلیل تحریم کشور

4:به علت آمدن مامور پست درب منزل و عدم پاسخگویی فرد، بسته پستی گواهینامه برگشت خواهد خورد.

5: اگر آدرس اشتباه باشد، گواهینامه در پست به مدت 2 ماه میماند و بیشتر اوقات با شما تماس گرفته نمیشود.

خیلی از هنرآموزان اعلام نمودن گواهینامه آنان نیز سریع ارسال نشده پس لطفا در نظرات زیر حتما نسبت به اعتراض و اطلاع رسانی به دیگران اگر راه کاری دارید اعلام بفرمائید.

سامانه رهگیری گواهینامه رانندگی از طریق وب سایت های اینترنتی

متقاضیان  محترم  که موفق به سپری کردن موفقیت آمیز آزمون رانندگی شدند، جهت پیگیری گواهینامه رانندگی خود از طریق اینترنت ابتدا وارد سایت رهگیری گواهینامه رانندگی:لینک روبرو  http://najatracking.post.ir/  شوید و طبق تصویر زیر ابتدا از بخش “جهت جستجو اول  نوع سند را انتخاب کنید” گزینه گواهینامه را انتخاب بفرمائید، از داخل کادر مربوط به کد ملی ،شماره ملی خود را وارد کنید، تصویر امینتی را در کادر اعداد کنترلی وارد و سپس روی گزینه جستجو کلیک کنید. میتوانید از مراحل صدور گواهینامه رانندگی خود اطلاع  پیدا کرده و زودتر به نتیجه برسید.

نرم افزار استعلام گواهینامه در سایت بازار سایت های مشابه هم میباشد که بیشتر پیشنهاد میشود مستقیم به سایت مراجعه نمایید .

پیگیری صدور گواهینامه از طریق اینترنت

برای این کار کافیست وارد سایت پیگیری مرسولات سازمانی شوید. با وارد کرد کدملی از وضعیت صدور گواهینامه خود مطلع شوید. لینک مستقیم این سایت در ادامه هست. (سایت رهگیری مرسولات)

صدور گواهینامه

جهت اطلاع وپیگیری صدور گواهینامه رانندگی با کد ملی از طریق پیامک

ارسال پیام به سامانه : با ارسال عدد ۱ را به سامانه ۱۱۰۰ می‌توانید از وضعیت صدور گواهینامه خود اطلاع یابید. عدد ۱ را به این سامانه ارسال کنید تا خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ از طریق پیامک برای شما آغاز گردد. اگر قبلا از این از خدمات سامانه ۱۱۰۰ استفاده کرده باشید پیامی مبنی بر درستی شماره تلفن و کد ملی برای شما ارسال خواهد شد. اگر این ارقام در مورد کد ملی و شماره تلفن درست است عدد صفر را ارسال بفرمائید.

این سامانه تمامی خدمات پلیس +۱۰ مثل پیگیری صدور گواهینامه جدیدالصدور، المثنی کارت گواهینامه، کارت ماشین، گواهی سوء پیشینه و غیره را به شما اطلاع رسانی می‌کند و هزینه استفاده از آن به ازای هر پیام 250 تومان است. دو اپراتور همراه اول و ایرانسل این خدمات را در اختیار شما قرار میدهند.

مراجعه حضوری به مراکز پلیس + 10

مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ هم یکی ازراه ها میباشد، که عموما همان اطلاعات سایت و آموزشگاه را به شما میدهند که در مواردی که نقص مدارک وجود نداشته باشد، لزومی به مراجعه حضوری نیست. البته برای گواهینامه جدید الصدور فقط آموزشگاه میتواند نقص مدارک را بر طرف نماید.

گاهی پیش می آید که انتظار ما برای دریافت گواهینامه مان طولانی می شود و می خواهیم از وضعیت دقیق صدور گواهینامه خود اطلاع پیدا کنیم یا زمان صدور گواهینامه خود را بدانیم. بدین منظور ما روشی را پیشنهاد می کنیم که علاوه بر پیگیری صدور گواهینامه،پیگیر وضعیت هر بسته پستی شوید. حتی مرسوله ای که پست کرده اید.

با توجه به تماس ها ی مکرر هنرجویان در رابطه با اینکه اگر گواهینامه شان با پست ارسال شود ،چگونه می توانند وضعیت صدور گواهینامه را پیگیری کنند؟ روشی را پیشنهاد میکنیم:

شما میتوانید از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی به راحتی از وضعیت صدور بسته خود مطلع شوید.

برای این کار ابتدا  از طریق تماس با آموزشگاه خود بارکد پستی 20 رقمی خود را اخذ کنید.

سپس وارد سایت می شوید.

در مجموع اگر توسط دکتر یا کمیسیون تایید شدید و در آزمون تئوری و رانندگی نیز قبول شدید دیگه نکرانی برای دریافت گواهینامه ندارید . پس از تکمیل مدارک برای پیگیری گواهینامه از راهنمایی و رانندگی با کد ملی اقدام نمایید.

بهترین  و سریع‌ترین راه برای هر کاری، بخصوص چک و کنترل مدارک، پیگیری اینترنتی هست. پیگیری صدور گواهینامه رانندگی با کد ملی از طریق اینترنت امکان پذیر است.برای ورود به سایت سامانه رهگیری مرسولات سازمانی از اینجا وارد شوید و از روند ارسال گواهی‌نامه خود آگاه شوید.

یادتون باشه روز اول که ثبت نام میکنید آدرس منزل را روی کاغذ به متصدی ثبت نام بدید و در شروع کلاس رانندگی آدرس و مشخصات دقیق خودتون رو در برگه استعلام چک کنید.

سامانه پست گواهینامه رانندگی:

اطلاعاتی کامل همانند زمانی که مدارک را تحویل دادید و زمان چاپ، نام فرستنده و تحویل گیرنده همچنین تاریخ ارسال به آدرس پستی و وزن مرسوله و هزینه ارسال پست، همگی این اطلاعات در سامانه قابل دسترسی است.

هنگام ورود به صفحه در کادر مربوطه بارکدپستی 20 رقمی خود را وارد کنید. سپس علامت ذره بین را بزنید.

پست 1 ورود

صفحه ای باز می شود که در این صفحه می توانید اطلاعاتی از قبیل تاریخ،ساعت،منقطه پستی،رویداد و غیره را مشاهده کنید.

پست 2 صفحه اول

پست 3 آخرین وضعیت

برای مشاهده جزئیات کامل مرسوله (زمان ارسال)روی دکمه زرد رنگ کلیک نمایید.
پست 4 دکمه زرد

در اکثر اوقات به دلیل شلوغی و حجم بالای کالاها در پست، گواهینامه ها کمی دیر از زمان مشخص، ارسال میشود.

میخواهید بدونید گواهینامه شما در چه وضعیتیه؟

در ادامه نکاتی به صورت صوتی برای شما آمده است که بسیار سودمند است. بادقت گوش کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 4]

65 نظر

علی
۱۴۰۳-۰۱-۱۹

سلام من ازمون شهری قبول شدم فرم هارو هم پر کردم ولی شماره تلفنی که توی پروندم هست به نام داداشم هست مشکلی در روند صدور گواهینامه که پیش نمیاد؟

مجتبی
۱۴۰۲-۱۲-۲۰

سلام خسته نباشید من الان نزدیک ۴ماه قبول شدم ه
هنوز از گواهینامه م خبری نیست از کجا باید پیگری کنم ممنون میشم

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۲-۱۲-۲۱

    سلام وقت بخیر حتما با آموزشگاهتون تماس بگیرید

ناشناس
۱۴۰۲-۱۲-۱۲

سلام ببخشید امکان دریافت حظوری کارت گواهینامه از اداره پست وجود داره؟

مرتضی
۱۴۰۲-۱۱-۰۲

سلام برای من پیامک اومده گواهینامه شما به اداره پست تحویل داده شده یه بارکد هم زده منم اونو میزنم میگه با چنین اطلاعاتی یافت نشد الان یک هفته ار این پیامک میگذره میخوام بدونم یعنی چی باید چیکار کنم

سینا
۱۴۰۲-۱۰-۲۱

سلام وقت بخیر من گواهینامه ام را برای تمدید انجام دادم سوالم این هست که کی به دستم میرسه؟ چند روز طول میکشه؟

محمد ساقی
۱۴۰۲-۱۰-۱۹

سلام وقت بخیر ، من کد ملیمو میفرستم ، میگه درخواست شما ثبت گردید و در حال آماده سازی جهت ارسال به راهور است ، این یعنی چی

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۲-۱۰-۲۰

    سلام وقت بخیر یعنی هنوز به پست نرسیده باید منتظر باشید

صبا
۱۴۰۲-۰۹-۱۹

سلام من دو هفته است آزمون عملی رو قبول شدم منتهی مشکلم اینه که شماره تماسم رو اشتباه تو سیستم ذخیره کردن و به نام خودم نیست شماره تماسی که ذخیره شده
مشکلی پیش نمیاد تو مراحل چاپ گواهینامه؟ رفتم پلیس+10 گفتن چون هنوز چاپ نشده نمیشه ویرایش کرد چیکار کنم؟

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۲-۰۹-۲۰

    سلام وقت بخیر. خیر مشکلی نداره

سیناامینی
۱۴۰۲-۰۷-۲۸

؟؟؟؟؟

سیناامینی
۱۴۰۲-۰۷-۲۴

سلام وقت بخیر من به اون سامانه پیامکی کد ملیمو میفرستم میزنه گواهینامه شمادرحال ثبت اطلاعات میباشد…

میخواستم بدونم این الان دقیقا تو چه مرحله ای هستش؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید…

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۲-۰۷-۲۴

    سلام دوست عزیز میتونی با آموزشگاه تماس بگیری براتون چک میکنن

سیناامیری
۱۴۰۲-۰۷-۲۲

؟؟؟؟؟؟

سیناامیری
۱۴۰۲-۰۷-۲۱

سلام..ببخشید واقعا بعداز این پیام تا یک هفته بعد میرسه دستم خیلی طولانی نمیشه ؟؟

سیناامیری
۱۴۰۲-۰۷-۲۱

واقعا بعداز این پیام یک هفته بعد بدستم میرسه خیلی طولانی نمیشه؟؟

سیناامیری
۱۴۰۲-۰۷-۲۱

سلام وقت بخیر..برام پیام اومده درخ.است صدورگواهینامه شما جهت بررسی به پلیس راهورارسال شد.
یعنی چی؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید..

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۲-۰۷-۲۱

    سلام و عرض ادب. حدودا یک هفته بعد از این پیامک گواهینامه به دستتون میرسه

سیناامینی
۱۴۰۲-۰۷-۲۱

سلام وقت بخیر..برام پیام اومده درخ.است صدورگواهینامه شما جهت بررسی به پلیس راهورارسال شد.
یعنی چی؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید..

بهنام آفریده
۱۴۰۲-۰۷-۱۰

سلام من حدود۲ماهه ازطریق پیامک استعلام میگیرم میگه درخاست گواهی شماثبت گردیدودرحال آماده سازی جهت ارسال به راهورمیباشد.اماهیچ خبر نیست میشه لطفن برام توضیح بدیدچه مرحله ای هستش؟چغددیگه بایدمنتظرباشم

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۲-۰۷-۱۰

    سلام وقت بخیر شما می تونید با آموزشگاه تماس بگیری براتون استعلام بگیرن

فرزانه
۱۴۰۲-۰۷-۰۲

سلام خسته نباشید یک پیامک امده نوشته گواهینامه شما در تاریخ۲ /۰۷ /۱۴۰۲تحویل پست شد یعنی چی

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۲-۰۷-۰۳

    سلام وقت بخیر حدودا یک هفته بعد این پیامک گواهینامه میرسه به دستتون

علی
۱۴۰۲-۰۶-۰۲

سلام یه پیامک اومده برای من نوشته گواهینامه شما در در تاریخ ۲۹ ، ۵ تحویل پست داده شده است یعنی کی میاد ؟

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۲-۰۶-۰۴

    سلام تو كمتر از 10 روز ديگه ميرسه دستتون

علی
۱۴۰۲-۰۶-۰۲

سلام یه پیامک اومده برای من نوشته گواهینامه شما در در تاریخ ۲۹ ، ۵ تحویل پست داده شده است یعنی کی میاد ؟

ناشناس
۱۴۰۲-۰۶-۰۲

سلام یه پیامک اومده برای من نوشته گواهینامه شما در در تاریخ ۲۹ ، ۵ تحویل پست داده شده است یعنی کی میاد ؟

سعید
۱۴۰۲-۰۴-۰۳

سلام معنی این پیامک چیه ممنون اگه بگیددرخواست صدور گواهينامه شما در تاريخ 1402/03/۰7 جهت بررسي به پليس راهور ارسال شد

محیا
۱۴۰۲-۰۳-۱۴

درخواست گواهينامه شما ثبت گرديد و در حال آماده سازي جهت ارسال به راهور مي باشد.
هزينه اين پيامک 350 تومان و برعهده مشترک مي باشد
توضیح میدید ؟

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۲-۰۳-۱۶

    سلام وقت بخير يعني تا كمتر از 7 روز ديگه ميرسه دستتون

محیا
۱۴۰۲-۰۳-۱۱

درخواست گواهينامه شما ثبت گرديد و در حال آماده سازي جهت ارسال به راهور مي باشد.
هزينه اين پيامک 350 تومان و برعهده مشترک مي که
توضیح میدید یعنی چی

Mm
۱۴۰۲-۰۳-۰۵

سلام. ۲۱ /2 آزمون گواهینامه رو قبول شدم . و 4 روز هستش که پیام برام آمده گواهینامه شما آماده چاپ هستش . بخاطر ثبت نام خودرو نیاز به شماره گواهینامه دارم رفتم آموزشگاه گفتش شماره گواهینامه ات اومده ولی پلیس +10 میگه هنوز چاپ نشده و شماره ات نیومده . آخرین روز ثبت نام خودرو 10 /3 هستش بنظرتون تا این تاریخ گواهینامه ام در ناجا ثبت میشه ؟

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۲-۰۳-۰۶

    سلام دوست عزيز. خود آموزشگاه ميتونه برات استعلام بگيره اگر تو سيستم ثبت شده باشه

ناشناس
۱۴۰۲-۰۲-۲۷

دوتا پیام برام اومده که گواهینامه شما تحویل پست شد با دوتا تاریخ متفاوت اما یک کد مرسوله و از طرفی کد رو هم که پیگیری میکنم میزنه از طرف مرجع زیربط تحویل پست نشده باید چیکار کنم

حامد نورزایی
۱۴۰۲-۰۲-۱۱

سلام گواهینامه ام تحویل پست شده ۱۴۰۲/۰۲/۱۰کی به دستم میرسه

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۲-۰۲-۱۲

    سلام حدودا يك هفته زمان ميبره

مهدی
۱۴۰۲-۰۱-۲۶

درخواست گواهينامه شما ثبت گرديد و در حال آماده سازي جهت ارسال به راهور مي باشد.
هزينه اين پيامک 350 تومان و برعهده مشترک مي باشد

دوستان پیامک میزنم به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۱۰ اینو واسم می‌فرسته . جهت ارسال به راهور یعنی چاپ شده ؟

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۲-۰۱-۲۶

    اگر چاپ بشه ميزنه تحويل به پست شد گواهينامه شما .

dokhtejazireh
۱۴۰۲-۰۱-۲۰

سلام الان چند روزه پیامک پست برام اومده رهگیری که میکنم مینویسه با همچین مشخصاتی تحویل پست نشده

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۲-۰۱-۲۱

    سلام دوست عزيز. معمولا پيامك باركد پستي كامل نيست. بعد پيامك كتر از يك هفته گواهينامه ميرسه به دستتون

رامین دژمان
۱۴۰۲-۰۱-۱۹

سلام گواهينامه چی شد

ناشناس
۱۴۰۱-۱۲-۲۷

سلام‌من۱۱/۲۵قبول‌شدم‌ولی‌کاربراموزشگاه‌اسم‌پدرم‌
که‌عبدالله‌بود‌بایک‌ل‌کمتر‌ثبت‌کرده‌بود‌بعدازیک‌مدت‌پیامکی‌حاوی‌نقص‌مشخصات‌برام‌اومد‌بعد‌کلی‌پیگیری‌‌اصلاح‌شد‌وکارشناس‌هم‌تاییدکرد‌ولی‌مشکل‌اینجاست‌که‌راهور‌مشهد‌سه‌بارمراجعه‌حضوری‌کردم‌بسیار‌
برخورد‌بدی‌دارند‌وپیگیری‌نمیکنند‌

ناشناس
۱۴۰۱-۱۲-۲۲

گواهینامه من‌ پست شهرمون هستش کی به‌دستم میریه

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۱-۱۲-۲۵

    اگر پیامک پست برات اومده یه هفته زمان می بره تا به دستت برسه

تقی زاده
۱۴۰۱-۱۱-۱۰

ای کاش تا اومدن کارت گواهینامه یه برگه ای میدادن تا مشغول بشیم تا این کارت برسه عین این کارت هوشمند چشم مان کور شد

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۱-۱۱-۱۱

    سلام. جدیدا بین 20 تا 40 روز کارت گواهینامه صادر میشه. مهم قبولیه که به دست آوردی بقیش زود میگذره. موفق باشید

میثم
۱۴۰۱-۱۱-۱۰

سلام
من از طریق شماره مرسوله پیگیری کردم نوشته
بارگیری جهت ارسال به تهران،منطقه 13 پستي تهران،ناحیه هفت پل امامزاده معصوم انجام شد.
یعنی چی ؟ ما خونمون منطقه ۱۸ هست چرا رفته منطقه ۱۳ ؟

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۱-۱۱-۱۱

    سلام عزیز. میتونی با آموزشگاهتون تماس بگیرید براتون استعلام بگیرن

اشکان
۱۴۰۱-۱۱-۰۴

این چ وضعشه اخ دو ماهه قبول شدم نرسیده دستم

yousf
۱۴۰۱-۱۱-۰۴

سلام دقیق چند روز طول میکشد که بعداز قبول گواهینامه بیاد لطفا یکی راهنمای کنه با تشکر

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۱-۱۱-۰۴

    سلام وقت بخير. بين 20 تا 40 روز طول ميكشه

ناشناس
۱۴۰۱-۱۱-۰۴

سلام دقیق چند روز طول میکشد که بعداز قبول گواهینامه بیاد لطفا یکی راهنمای کنه با تشکر

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۱-۱۱-۰۴

    سلام وقت بخير. بين 20 تا 40 روز طول ميكشه

ناشناس
۱۴۰۱-۱۰-۲۸

سلام من ۱۷برج ۹قبول شدم هنوز هیچ پیام برام نیومده باید چکار کنم

ناشناس
۱۴۰۱-۱۰-۱۸

سلام این پیام به من
اومده یعنی. چی درخواست صدور گواهينامه شما تاييد نشد.لطفا به دفتري که مدارک را تحويل داده ايد مراجعه نماييد

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۱-۱۰-۲۶

    احتمالا نقص مدارك داشتيد

علی
۱۴۰۱-۰۹-۱۵

منظور گواهینامه شما آماده برای چاپ یعنی چی یعنی گواهینامه دیگه کارش تمومه یا باز دنبال تاییدیس

ناشناس
۱۴۰۱-۰۹-۱۵

سلام گواهینامه شما آمده برای چاپ هست منظور این پیام چیه باز باید تایید بشه یا دیگه میره برا چاپ

علی رحیمی
۱۴۰۱-۰۸-۲۶

سلام هفتاد روزه قبول شرم هنوز میزنه درحال برسی این یعنی،چی

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۱-۰۹-۰۱

    سلام . حتما با آموزشگاه تون تماس بگیرید برای پیگیری

NahidRahime
۱۴۰۱-۰۶-۱۰

سلام.گواهینامه من اومده درب خانه چون نبودیم دوباره برگشت خورده حالا میخام بدونم باید کجا برم وچگونه درخواست مجدد بدم تا دوباره برام بفرستن.ممنون میشم اکه راهنماییم کنید.

    جان نثاری مهدیه
    ۱۴۰۱-۰۶-۱۶

    سلام
    گواهينامه شما اول ميره اداره ژست محل بعد از يك ماه ميره ژست شهرك آزمايش

سیفی
۱۴۰۱-۰۳-۱۹

سلام گواهینامه منم دوماهه قبولیم شده هیچ خبری نیست ازگواهینامم مگه مال اونایی که زودترمیادچه فرقی ازمال قبول شدنمون داره که مال اوناسریع میادولی مثل ماهابحث چیپ کاغذایناوسط میادباباجان یکی پیگیری کنن مسولین دوست داشتنی

کبری سرایلو
۱۴۰۰-۱۲-۲۴

دوماه آزمون فرمان.پایه.سوم قبول شدم هنوز گواهینامه دستم نرسیده

ناشناس
۱۴۰۰-۱۲-۱۶

سلام گواهینامه ام آمده اداره پست منطقه مان اما سه چهار روزه اما من میرم میگند که برو درب خونه میاریم اما هنوز هیچ خبری نیست

Leave a comment