کلاس آیین نامه آنلاین

کلاس آنلاین آیین نامه در سال 1402 توسط چه کسی قابلیت اجرا دارد؟

کلاس آنلاین آیین نامه بیشتر اوقات توسط سایت خود آموزشگاه قابل اجرا نیست بلکه توسط شرکت رهگشا که یک واسط بین نیروی انتظامی و آموزشگاه های رانندگی هست، برگزار می گردد. همین موضوع است که باعث بروز مشکلاتی از قبیل قطعی سیستم می شود.

ولی خب چاره ای نداریم باید سوخت و ساخت. البته وقتی مدرس آیین نامه، خوب تدریس کند زیاد مهم نیست که اگر قطعی کوتاهی هم باشد. باید با آن کنار آمد.

چطور اگر در کلاس آنلاین سوالی داشتیم بپرسیم؟

هم امکان پرسیدن سوال به صورت گفت و گوی عمومی از استاد وجود دارد و هم میتوانید با گرفتن اجازه به صورت صوتی صحبت کنید که البته؛ همه صدای شما را خواهند شنید. امکان داشتن گفت و گوی خصوصی با مدرس نیز وجود دارد که بسیار کاربردی است. در هر کلاس حدود 40 نفر حضور دارند که حضور و غیاب افراد با توجه به شیوه مدرس انجام خواهد شد.

کلاس آیین نامه، آنلاین بهتر است یا حضوری؟

همیشه به یاد داشته باشید طبق عادت پیش رفتن خوب نیست.

آنلاین یا حضوری بودن کلاس آیین نامه آنقدر مهم و تاثیر گذار نیست؛ زمانیکه شما منبع خوبی مثل فیلم، کتاب و نمونه سوال معتبر و صحیح داشته باشید دیگر جای نگرانی نیست. شما با تمرین مداوم این امکان را دارید که مطالب مهم در ذهن شما بماند و در نهایت بتوانید در آزمون آیین نامه با بهترین نتیجه قبول شوید. البته اگر آموزش به صورت تجربی و فنی باشد بهتر هم میشود. مثل حرفه ای رانندگی کردن. برای رانندگی خوب حتما باید نحوه کار مربی را ببینید تا بتوانید به خوبی درک کنید و در ذهن شما جا بگیرد. در حقیقت کتابی به این کوچیکی نباید باعث نگرانی شما شود. به نظر شخصی اینجانب که در این زمینه مشغول به کار هستم و به چشم خود دیدم که چطور هنر آموز ها قبول می شوند، راهکار رو گوش کنید و من قول میدهم قبول شوید.

راهکار قبولی! حتی بدون کلاس ؟!؟

کتاب را قبل از کلاس مطالعه کنید. قسمت هایی که متوجه نشدید را خط بکشید.

وقتی سر کلاس هستید به چیزهای دیگر فکر نکنید چه کلاس حضوری و چه آنلاین (اگر تمرکز داشته باشید، یعنی فقط به استاد گوش کنید، حتما دیگر نیاز نیست کتاب را بخونید) قبول میشوید.

در نهایت در سایت به صورت تستی تمرین کنید که با شیوه تست زنی آزمون آیین نامه آشنا شوید. البته به این صورت نباشد فقط جواب صحیح را بخوانید. تست بزنید و بعد پاسخ صحیح را ببینید. (برای شروع تمرین کلیک کنید)

 

کرونا و شرایط پیش آمده

بعد از کلی اتفاقات بالاخره از مهر 1399 کلاس های آیین نامه به صورت غیر حضوری( یا همون کلاس های آیین نامه آنلاین ) از طریق سایت رهگشا اجرا شد. ما در آموزشگاه رانندگی سعی کردیم با توجه به این که کلاس ها آنلاین شده کیفیت و سطح آموزش آنلاین را از طریق ارتباط تصویری و فیلم آموزشی بیشترین اطلاعات را به مردم بدهیم و تمام آموزش ها به صورت انیمیشن و فیلم آموزشی در اختیار همه هنرآموزان متقاضی گواهینامه قرار بگیرد.

تعداد جلسات کلاس آنلاین آیین نامه

کلاس های تئوری آنلاین شامل 8 جلسه ( 6 جلسه کلاس آیین نامه آنلاین و 2 جلسه کلاس فنی آنلاین ) برگزار میشود که دقیقا بعد از تموم شدن یک دوره، دوره بعدی هم شروع میشود. ساعت برگزاری کلاس های آنلاین در ساعت های  متغیری هست.معمولا کلاس ها بعد از ظهر و عصر ها برگزار می شود که هنر آموز حتما باید حضور خود رو به صورت تایید اسم اعلام کند. زمان هر کلاس بین 1.30 دقیقه تا 1:45 دقیقه می باشد.

هزینه کلاس آنلاین آیین نامه

مبلغ قابل پرداخت برای 8 جلسه کلاس آیین نامه آنلاین در نیمه دوم سال 1402 : 464/000 تومان می باشد. هنرجویان عزیز می توانند در روز ثبت و در مرحله اول تنها هزینه جلسات آیین نامه را پرداخت کنند؛ پس از اتمام 8 جلسه کلاس آنلاین و به هنگام تعیین وقت 12 جلسه کلاس شهری ما بقی هزینه را پرداخت کنند.

سایر هزینه های ثبت نام گواهینامه پایه سه:

12 جلسه کلاس رانندگی تو شهری: 3/672/000 تومان

هزینه صدور کاردکس (بعد از 12 جلسه کلاس شهری): 305/450 تومان

هزینه کتاب (اختیاری) : 73/000 توامن

مبلغی که دکتر معاینه چشم می گیرد : 90/000 تومان

تست نمونه سوال

ورود / عضویت کد تأیید به شماره شما ارسال می شود شماره موبایل کد تایید مرا به خاطر بسپار ادامه دهید Proceed With WhatsApp ارسال

Read More »
تمدید بیمه شخص ثالث

تمدید بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث بیمه ای است که خرید آن برای تمام صاحبان وسایل نقلیه موتوری اجباری است. این بیمه در جهت جبران خسارت‌های مالی وارد

Read More »

ترس از رانندگی

گواهینامه گرفتی ولی اصلا نمی تونی پشت ماشین بشینی؟ ترس از رانندگی داری و حتی تصور اینکه خودت بتونی یه روز به تنهایی رانندگی کنی

Read More »

تعویض پلاک خودرو

تتجربه شخصی من میگه، بعد از کارشناسی ماشین، غول آخر خرید ماشین دست دوم همین تعویض پلاک خودرو است. هرچند این روزها با الکترونیکی شدن

Read More »
شرایط سنی دریافت گواهینامه

شرایط سنی دریافت گواهینامه

دریافت گواهینامه رانندگی در ایران چه شرایط سنی دارد؟ مراحل و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام گواهینامه رانندگی در سال 1402 چیست؟ شرایط سنی

Read More »

گواهینامه پایه سوم

گواهینامه پایه سوم اولین مدرکی است که برای پشت ماشین نشستن نیاز دارید. اگر علاقمند هستید هرچه سریع تر رانندگی را بیاموزید و با ماشین

Read More »
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 48 میانگین: 3.6]