بهترین امداد خودرو های تهران را بشناسید

خرابی خودرو چه در سفر های برون شهری و چه در مسیرهای درون شهری یک مشکل همیشگی ست  تا جایی که گاهی راننده مجبور میشود ماشین را در کنار جاده رها و به دنبال متخصص مکانیک برود و برای تعمیر علاوه بر هزینه های مادی، کلی زمان اضافه تلف می شود. راهکار مناسب درخواست کمک از امداد خودرو است چرا که عملکرد سریع امداد های خودرو باعث صرفه جویی در زمان گشته و همچنین رفع ایرادات ماشین توسط متخصصین امداد خودرو  به خوبی شناسایی می شود. در اینجا لیست بهترین امداد خودرو تهران را معرفی خواهیم کرد.

در صورتیکه تجربه استفاده از امداد های خودرو را داشته اید در پایان مقاله درباره نحوه عملکرد، میزان تخصص و درصد رضایت از کارشان را با دیگران به اشتراک بگذارید و در نظرسنجی بهترین امداد خودرو شرکت کنید.

 

ماشینم در جاده خراب شد چیکار کنم ؟!؟ 7 نکته بعد از خراب شدن ماشین که باید بدونی

لیست امداد خودروهای تهران

امداد خودرو ایران

شركت امداد خودرو ايران در اواخر سال ۱۳۷۸ در پی سياست تكميل زنجيره خدمات پس از فروش گروه صنعتي ايران خودرو تاسيس گردید.

امداد خودرو ایران با بهره برداری از سامانه هوشمند و پيشرفته و بهره مندی از شبکه گسترده امدادرسانی بالینی و حمل در سراسر كشور توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

همچنین این شرکت از بزرگترین و مجهز ترین مرکز تماس کشور به سرشماره ی سراسری 096440 برخوردار است و با بهره مندی از  امدادگران و کارشناسان خبره، به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت، فارغ از نوع خودرو در سراسر کشور مديريت امور عمليات امداد رساني را بر عهده دارد.

 

خدمات و ویژگی شرکت امداد خودرو ایران

– ارائه خدمات شبانه روزی 7 روز هفته 24 ساعت

– پوشش سراسری 1354 شهر در سطح کشور

– پوشش سراسری 200000 کیلومتر در سطح کشور

– بزرگترین و مجهزترین مرکز تماس

– رتبه اول خدمات پس از فروش وزارت صنعت و معدن و تجارت

– گارانتی اجرت، خدمت و قطعه کنترل جامع خدمات، نظرسنجی، ثبت و رسیدگی به شکایات مشتریان

– دارای ۱۱ دفتر منطقه ای

– دارای ۱۱ پایگاه امدادی

– دارای یک تعمیرگاه مرکزی(تعمیرگاه مرکزی ۵۰۹۹)

امداد خودرو سایپا

امداد خودرو سایپا

شرکت امداد خودرو سایپا (سهامی خاص) بعنوان حلقه تکمیلی در شبکه خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی سایپا، با هدف پاسخ به نیاز امدادرسانی خودروهای گروه سایپا در سطح جامعه در سال 1381 شكل گرفت.

این شركت، با انجام مطالعات كارشناسی دقیق به بررسی كامل و همه جانبه موضوعات مرتبط با امداد رسانی پرداخته و الگوهای موفق امداد در سطح جهان همچون ADAC و GREEN FLAG و … را مطالعه نموده و پس از آن وارد فاز برنامه ریزی، تدارك و اجرا شد تا جایی كه موفق گردید توسط نمایندگی ها و عاملیت های مجاز خود، به خودروهای گروه خودرو سازی سایپا و سایر خودروهای سواری خدمات خودرویی ارائه دهد.

 

خدمات شرکت امداد خودرو سایپا

– خدمات امدادی

– خدمات خودرو در محل

– خدمات گارانتی بدنه

امداد خودرو مدیران خودرو

امداد خودرو مدیران خودرو

شرکت صنایع خودروسازی مدیران (“MVM “، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می شود و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. شرکت مدیران خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به منظور استعدادیابی ایجاد کرده است و توانسته است با الگو برداری از شرکتهای موفق در سایر کشور ها در زمان محدود به موفقیت های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از  ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین المللی ” حق با مشتری است” را مورد توجه قرار داده است. ما سیستم پیشرفته DMS را به منظور مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به کار گرفته ایم تا امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کمترین زمان را فراهم نماید.

امداد خودرو رها

امداد خودرو رها

امداد خودرو رها با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات سیار خودرو می باشد.
این مرکز با قیمت های منصفانه که بر اساس نرخ اتحادیه می باشد، انواع خودرو را در محل مورد نظر شما تعمیر و راه اندازی می کند.
سرعت بالا در انجام خدمات امداد خودروی رها موجب شده تا زمان رسیدن به امداد خواه کمتر از ۲۰ دقیقه باشد. همچنین در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی کاربران و رانندگان جاده می باشند.

 

خدمات امداد خودرو رها

– باطری به باطری سیار در محل

– حمل خودرو با یدک کش

– حمل خودرو با خودرو سوار کفی

– پنچرگیری در محل

– مکانیک سیار

– سوخت رسانی در محل

– باز کردن درب خودرو

امداد خودرو کانون جهانگردی

امداد خودرو کانون جهانگردی

اولین و قدیمی ترین امداد خودرو در کشور که در سال ۱۳۱۴ تاسیس شد و دارای چندین نمایندگی استانی و مراکز شبانه روزی در تهران و سراسر کشور می باشد.
امداد خودرو کانون با بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو امدادی همواره آمادگی لازم برای ارائه خدمات امداد در جاده را دارد.

خدمات امدادی کانون

1- خدمات امداد سیار شامل (حمل و تعمیرات خودرو) در سراسر کشور
2-خدمات امدادی در منزل
3-خدمات Quick Service (سرویس در محل)
4-خدمات مشاوره تلفنی
5-خدمات تعمیرگاهی
6-خدمات باشگاه اعضای کانون و…

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

Leave a comment